16 Mayıs 2014 Cuma

Removewat indir 2.2.6 // Windows 7 Orjinal yapma / 2014 Çalışıyor (Yeni)

Removewat indir 2.2.6 // Windows 7 Orjinal yapma

Removewat indir 2.2.6 // Windows 7 Orjinal yapma

Bugün sitemizde sizlere Windows 7 işletim sistemine sahip kullanıcıların en sık karşılaştığı soruna çözüm olarak önerilen Removewat programını tanıtacağız.

Windows 7 işletim sistemi tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de büyük bir hızla yayıldı. Şu an çoğu bilgisayarın işletim sistemi olan Windows 7 bir çok sorunu ile kullanıcıları karşı karşıya bırakıyor. Windows 7 işletim sistemini kullananların en çok karşılaştığı sorun ise Windows 7’ yi orijinal yapamama sorunudur. Sizlere tanıtacağımız Removawat indir programı ile bu soruna çözüm bulabilirsiniz.

Orijinal olmayan Windows 7 işletim sistemleri üretici firma tarafından tespit edilip, sorumlulara cezai işlem uygulanabilmektedir. Windows için son derece önemli olan bu lisans sorunu kullanıcıların da başını ağrıtıyor. Removawat indir programı sayesinde Windows 7 işletim sisteminizi lisanslı yapabilirsiniz. Bu sayede orijinal bir ürün kullanıp Windows 7’ nin tüm olanaklarından faydalanabilirsiniz. Oldukça kolay bir kullanıma sahip olan program basit bir kurulumun ardından size lisanslı Windows 7’yi sunuyor.

İndireceğiniz dosya içerisindeki rar içinden çıkan Removawat programını çalıştırarak işletim sisteminizi lisanslayabilirsiniz. Sizlerde Windows 7 orijinal yapmak istiyorsanız Removawat programını sitemizden indirebilirsiniz.

Programı indirdikten sonra yapmanız gerekenler :
1- Winrar dosyasından cıkartın.
2- RemoveWat.exe dosyasını calıstırın.
3- Windows sizden izin isteyecektir “Yes” diyerek programı calıstırıyoruz.
4- Asağıda cıkan pencereden Remove Wat butonuna tıklıyoruz.
5- Ardından size bir uyarı veriyor yüklemenin baslatılacağını ve bittiğinde bilgisayarınızın yeniden baslatılacağının bilgisini veriyor bu adımdan sonra eğer yeniden baslamazsa siz kendiniz yeniden baslatabilirisiniz.
6- Ardından yükleme diyaloğunu göreceksiniz ve yükleme bittiğinde bilgisayarınız yeniden baslatılacak eğer bilgisayarınız yeniden baslamaz ise siz manuel olarak yeniden baslatabilirsiniz.



Programı İndir TIKLA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder